Tuesday, September 30, 2008

Rasa Syukur

Terima kasih, Allah, saya berhasil memberi ASI ekslusif kepada Koosha dan hari ini Koosha mulai diberi makanan pendamping ASI.

Terima kasih Allah, Engkau beri kekuatan pada orang yang menangis panik ketika tahu dirinya hamil.

Terima kasih, Engkau beri kemudahan pada saya yang pernah berpikir ribuan kali untuk punya anak.

Terima kasih, Engkau teguhkan hati saya yang ketika hamil masih berharap semua ini hanya mimpi.

Terima kasih, Engkau lancarkan proses kelahiran kepada saya yang tidak pernah mempersiapkannya.

Terima kasih Allah, yang MahaKuasa membolakbalikkan hati, membuat saya yang menganggap anak kecil adalah monster menjadi penuh cinta.

Terima kasih, terima kasih, terima kasih, dan mohon ampun atas semua kebengalan saya.


P.S. Allah, mau dong saya diberi anak perempuan. 


0 comments:

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP